30 November 2010

HOMEMADE FERRERO ROCHER

Ingredients:
100 grams of hazelnut wafer cookies
150 grams roasted hazelnuts
200 grams Nutella
150 grams dark chocolate
3 tablespoons oil



Chop the hazelnuts finely (or crush them with a rolling pin) and roughly crush the wafer cookies. Add the hazelnuts and the wafer cookies to Nutella, and stir well to combine. Leave it in the refrigerator for about 10 minutes, to chill, and then take one teaspoon of the mix and shape it into balls, then leave them in the fridge for an hour to cool. Melt the chocolate with the oil in a double boiler, dip in the chilled balls and place them on a wire rack to set.
DOMAĆI FERRERO ROCHER

Sastojci:
100 gr napolitanki od lešnika
150 gr pečenih lešnika
200 gr Nutelle
150 gr crne čokolade
3 kašike ulja

Sitno naseckati (ili smrviti oklagijom) lešnike i grubo nalomiti napolitanke. U Nutelu dodati lešnik i napolitanke, pa dobro promešati da se masa poveže. Ostaviti masu u frižideru oko 10 minuta, a zatim uzimati po jednu kašičicu mase i oblikovati kuglice, pa ih ostaviti u frižideru nekih sat vremena, da se lepo ohlade i stegnu. Čokoladu otopiti sa uljem na pari, pa umakati rashlađene kuglice i stavljati na žicu da se glazura stegne. Original recepta.

26 comments:

  1. Predobro izgledaju!!! Tako su perfektno oblikovane i zagladjene, svaka cast :) Kako su vam se svidele?

    ReplyDelete
  2. Trudila sam se da budu skroooz lepo oblikovane :))
    Divne su, mekane i uopšte nisu preslatke :))
    PS. Hvala ti za nagradicu :))

    ReplyDelete
  3. E, bas mi je drago :)))
    Trud se isplatio, stvarno su savrsene... moje nisu bile ni priblizno ovako uredne ;)
    P.S. Nema na cemu!!!

    ReplyDelete
  4. Dosta vremena mi je trebalo da ih oblikujem sve onako kako hoću :) a u doku valjanja u čokoladu, pojedine su mi ostajale "ćelave" ponegde, pa sam morala da dodajem na kraju :D
    Ali su divne, bez obzira na oblik :))

    ReplyDelete
  5. Lepe su ti skoro kao moje hihihihi
    Salim se draga, savreseno si ih napravila, sve jednake! Divne su.
    Ja sam stavljala crnu cokoladu da mi ne budu preslatke, i tako su taman. A bozanstvene su.
    Veoma sam ih lako i brzo napravila, nesto mi je bas fino islo.

    ReplyDelete
  6. Merila sam svaku kuglicu, ćuti :))
    Ja sam uzela Poslastinu za prelivanje, k'o za inat nisam mogla da nađem Menaž :(
    Baš rekoh sad na tvom blogu, uopšte se ne lepi za ruke dok se prave kuglice :))
    Hvala ti :)

    ReplyDelete
  7. Meni se menaz jedno vreme jako tesko stezao pa sam odustala od njega. Ova moja je neka no name iz zdrave hrane i odlicna je. Savrseno se hvatala za kugice. Na kraju sam ja zeznula izgled, jer mi je ostalo malo cokolade iz razloga sto sam jednu kuglicu pozdrala celavu i onda sam dodatno prelila kuglice kako koju i ispala je brljoka od preliva. Da to nisam uradila, imala bih savrsenu glazuru, ali nisam bas toliki perfekcionista ;)

    ReplyDelete
  8. Onda je možda i dobro što nisam našla Menaž :)
    Kažem ti, višak slobodnog vremena čini da čovek meri kuglice pre prelivanja čokoladom :D
    A moje su samo odozgo ovakve, odozdo su imale repiće od sušenja na pek-papiru :))

    ReplyDelete
  9. Krasno izgledaju, ali kako je Rocher, od kada se uopće pojavio na tržištu (Ferrero je za njega svojevremeno dobio svjetsku nagradu za najinovativniji proizvod), moja vrhunska i voljena čokica, nisam za nikakve surogate, kako god bili dobri. Kao ovaj tvoj. Kuglice su savršene i zaista je potrebno umijeće i strpljenje da nešto tako sitno bude tako ujednačeno i lijepo.

    ReplyDelete
  10. Nemoj ih meriti, ako imaš one male kašike za sladoled kojim se vade lubenice i dinje to može da posluži da sve budu jednake. Ja ovde solim pamet, a nikada sitni kolač nisam napravila. Ove tvoje dobiju od svih koje sam videla 10 za prezentaciju!

    ReplyDelete
  11. Ma nije bitno šta je dole, manje više za repiće, odgore su savršene, tako jednake i glatke, svaka čast, zaista se vidi koliko si se potrudila!

    ReplyDelete
  12. Divne u kombinaciji crno crvenoj,prave male mamlilice.

    ReplyDelete
  13. @Κάθαρσις
    Ja Ferrero (lešnike generalno) ne volim previše, pa mi je ovo bio samo izazov da dobijem nešto slično tome :))
    Ali, npr. Raffaello nikada ne bih pokušavala da napravim, jer znam da nema teorije da napravim nešto slično originalu, pa neću da kvarim sliku :))
    @maslinka, @Ana i @Dilajla
    Hvala vam cure :))
    @Jelena
    Svaki savet je dobrodošao :)
    Imam kašiku za sladoled, ali ona je ogromna ("gladne oči" sindrom :D), a mellon baller ovde nemam gde da kupim :P pa je ostalo da ih merim :)
    Da me vidiš tek kako ih pedantno oblikujem, pa stavim na tacu i zagledam da li su savršeno okrugle :D :))
    @Shacky
    I meni se dopada ta kombinacija, baš su efektne bile ovako malecne :))
    Hvala ti :))

    ReplyDelete
  14. Pardon :P
    @Shacky
    Nekima sam uspela da skinem višak (repić) dok su se sušile, ali su mi neke ostale, pa su bile i tako simaptične :)))
    @Dilajla
    Deluju onako novogodišnje :))

    ReplyDelete
  15. Just perfect...napravila si ih kao pravi "chocolatier"!;))) Znas kako ih zamisljam...sve bi ih lepo spakovala u kutijicu, uvezala masnicom i stavila pod novogodisnji bor!;)))

    ReplyDelete
  16. Hi hi hi, hvala ti od srca Mignonne :)) ♥
    Ove moje su imale manje slavni završetak - pola ih pojeli dok se čokolada hladila, a ostatak po slikanju :)
    Ali ti je ideja za NG odlična! :)))

    ReplyDelete
  17. predivno izgledaju, zbilja si ih majstorski napravila !!

    ReplyDelete
  18. Predivne i jednolične, sve ko jedna!! Svaka čast!

    ReplyDelete
  19. Bas mi se svidja ova kombinacija crvene i crne, prekrasno!

    ReplyDelete
  20. Savrsene su,svaka cast.Slike su mi super.

    ReplyDelete
  21. Bas preslatke. Odlicne slikice. Bravooo!

    ReplyDelete
  22. Sviđa mi se, šteta što ne mogu posegnuti rukom i dohvatiti :)

    ReplyDelete

Your comment will be visible after the author's approval.